Forums: Climbing Information: General: Boot bananas are legit as f***, seriously.: Edit Log




sungam


Apr 2, 2014, 7:08 AM

Views: 2613

Registered: Jun 24, 2004
Posts: 26611

Boot bananas are legit as f***, seriously.
Report this Post
Average: avg_1 avg_2 avg_3 avg_4 avg_5 (2 ratings)  

Okay, yeah. Troll threads and dumb over used jokes aside, Boot bananas are awesome as fuck and deserve a shout out.

They be looking like bananas, right, but they all filled up with nice smelling stuff and moisture absorbing and scent killing stuff.

My shoes used to cause issues in the kinda small flat I share with my gf, cuz they would get all stankin'.

But seriously, boot bananas legitimately made my shoes go from smelling like absolute shit to almost scentless, with just a light hint of lavander being the only smell. And I sweat a LOT.


Change your life, maaannnn.

http://www.bootbananas.com/


(This post was edited by sungam on Apr 2, 2014, 7:08 AM)



Edit Log:
Post edited by sungam () on Apr 2, 2014, 7:08 AM


Search for (options)

Log In:

Username:
Password: Remember me:

Go Register
Go Lost Password?