Skip to Content

Comments by azrockclimber (50)


View this Photo
can't wait to get on crest jewel and south face. May can't get here fast enough. This Pic is absolutely amazing..can't wait to get one of my own

View this Photo
thats why we climb. that feeling right there! WOW!!

View this Photo
betcha wish you had an alien there! great second lead.

View this Photo
looks f'in hard

View this Photo
thats gotta be lower angle then it looks

View this Photo
whoa guys I think you've been away from real climbers too long...we don't trim our nose hairs. "please cut your nose hair!" what kinda climbers are you? great shot man. I think that the clarity of the cliff in the background is sweet.

View this Photo
wow... a .12a warmup! thats pretty good man.

View this Photo
wow, what a great looking line!

View this Photo
this is at camp 4 in Yosemite?....which way?

View this Photo
dude, thats awesome..haha

View this Photo
i love it

View this Photo
holy F***....i am never gonna wine about one of my "boo boo's" ever again. I hope you healed up alright..That doesn't look good.

View this Photo
i love climbing chicks. wow!

View this Photo
Umm..yeah, great shot..and hot climber chick to boot! way to go..everything I love!!

View this Photo
thats a damn hard looking 5.9...what a great looking line!

View this Photo
that looks amazing

View this Photo
umm..cool!!

View this Photo
lord of the rings..esque..sweet!

View this Photo
awe...man..that is so awesome..how does it go from there...a lieback? stemming?..I gotta know.

View this Photo
okay..more pullups for me! Amazing looking move

View this Photo
I LOVE THIS SHOT!! way to go..this might be my fav shot of all time on here. totally in the act of placing a great piece on a hard route. super!

View this Photo
jesus that looks hard

View this Photo
awesome....just awesome...how bout a grade.
how do you guys get these shots!!!

View this Photo
sweet jams. i love it

View this Photo
is this crack verticle or less than verticle? Awesome shot!!

View this Photo
umm..wow! yeah I really wish I cared about anything other than how hot this girl is!!

View this Photo
ha!! Awesome

View this Photo
I wish I could climb that...sweet!!!

View this Photo
beautiful..i am totally jealous...I would love to do that!!

View this Photo
I love it...wish it was me...
ponzo effect in full effect!!!

View this Photo
oh man...that is sweet..looks damn hard.

View this Photo
!!!!!!!!...I gotta get on a big wall. Very impressive.!! what does it go at??

View this Photo
how did your feet feel and calves feel??!!

View this Photo
nice lead....

View this Photo
haha....sunnyside bench and then the pose..very funny guys...major accomplishment!!

View this Photo
oh man!!!

View this Photo
this makes me wanna train harder...way, way harder....

View this Photo
grk10vq... haha.. I really hate to say it but that is exactly what I was thinking

View this Photo
even funnier!!!.....not even girls ..heiko is a guy!!!..dude whats your deal??

View this Photo
thats hilarious how all the girls gang up on the hottie!! haha

View this Photo
what size cam is that?? are those just straight in hand jams? It looks amazing. must go now!

View this Photo
under 2 hrs...thats pretty good. I think we did it in just over 2hrs...like 2hr15min.great link..!! I need to link the direct next time..we only hit RA to CJ not the direct as well.

View this Photo
3 out of 5 stars the sky is very cool.

View this Photo
No..."Lucky" is right...
not everyone can live in the mountains...some of us have to have real jobs...

Cool pic...that would be great practice for clean splitters. Very nice.!!!

View this Photo
so sweet....

View this Photo
ummm....OMG! totally hot ...

That pretty much does it, I start bouldering today...

View this Photo
Well you can use it on the climb, most people don't.

it'll slot at the start of pitch 3 and possibly on pitch two near the very top...depending on where ya go.

But it isn't necessary. :)
It is a great route. 100% fun.

View this Photo
4 out of 5 stars this looks very cool. My kind of route.

View this Photo
I love that.

View this Photo
hunchback arete